Wednesday, April 29, 2009

piimu
mörr mörr.. ma pean filme skännima, siis saab ka uusi poste.. ilmutatud on mustvalget vot siiamaani.. ja nii äge on jälle ise ilmutada.. adrenaliin ja põnevus.. ee näiteks ma istusin 45 minutit ühe laia filmiga pimikus.. ei saand ega saand poolile, aga mulle tähtsad pildid olid, nii et hambad ristis muudkui kerisin ja nohisesin (ma pole elusees nii ebakärsitu olnud).. siis järstu avastasin, et üks jupp oli poolil kusagile eemale vedelema jäänd ja kui selle ka üritusse kaasasin läks 10 sekki ja korras..

saluut majanduslangusele.. ma ei lase enam kunagi fotopoes mustvalget filmi ilmutada....sest et see ise solgutamine on liiga äge aga ma olin juba jõudnud ära unustada.
back to the roots!AJE.

3 comments:

triin said...

novat ja sa veel pabistasid ikka ennem. ise ikka ägedam mässata küll.

Maritka said...

jejejejeee! :)

Anonymous said...

Jah, ilmselt nii see on